.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی تعارف با اعضای شورای شهر محمودآباد؛
« محمودآباد » و کشتی به گل نشسته شورا و شهرداری!
شمال نیوز : روز شمار اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در سرازیری دوران مسئولیت و اعتماد مردم است و متاسفانه باید گفت عملکردشان در سنجش شهروندان نمره قبولی نخواهد گرفت و حد انتظاراتی که از نفرات منتخب با توجه به سوابق مدیریتی و تحصیلی و تخصص میرفت تحقق نیافت. ....

شمال نیوز :روزی که در انتخابات شورای چهارم به پای صندوق های رای رفتیم چه آرزوهایی در سر داشتیم و تا کجا به آرزوهایمان بال و پر داده بودیم. میخواستیم طلسم شهر را بشکنیم و در کنار منتخبانمان محمودآبادی آباد را رقم بزنیم .

همه ی شهر با همدلی و همزبانی و تنها برای تغییر و تحول محمودآبادی که سالها رنگ رونق و توسعه را به خود ندیده بود به پای صندوق های انتخابات رفتیم. آمده بودیم تا تعبیری باشیم برای همه واژه های که با رویا فاصله ای نداشت و میخواستیم به تمام شعارهای که از جنس کاغذ و بنر بود رنگی از نوع اعتماد و اعتقاد بکشیم.
با شوری برگرفته از شعور و وظیفه شناسی آمدیم و شما را به پاس چهره ای دلسوز و متعهد که نشان داده بودید ! برای تحقق وعده های که محمودآباد را بروی کاغذ ، شهری آرمانی به تصویر کشیده بود انتخاب کردیم و امروز چقدر فاصله است بین آنچه شنیدیم و آنچه می بینیم و چه در سر داشتیم و امروز چه بر سرمان آمده است.
شهروندان با همدلی و اتحاد به میدان آمدند تا شما را به عنوان خادمین واقعی برای شهر برگزینند، شاید همزبانی حضورشان برای شما قابل تصور نبود و مردم منسجم و یکپارچه با حضور خود مطالبات و دغدغه های خویش را نمایان ساختند ولی امروز در سایه عدم تفاهم و تشنج حاکم بر اعضای شورای شهر ، محمودآباد روزهای خوبی را سپری نمی کند.
روز شمار اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در سرازیری دوران مسئولیت و اعتماد مردم است و متاسفانه باید گفت عملکردشان در سنجش شهروندان نمره قبولی نخواهد گرفت و حد انتظاراتی که از نفرات منتخب با توجه به سوابق مدیریتی و تحصیلی و تخصص میرفت تحقق نیافت.
بی شک باید قدردان مردمی فهیم و شریفی باشید که با سعه صدر ، بی تفاوتیها و روزهای سرد محمودآباد را در هیاهوی شهرهای همسایه تحمل نموده و این در حالی است که در خارج از محمودآباد طی شب تا صبح یک پروژه عمرانی عملیاتی میگردد و در محمودآباد تعویض یک پرچم ،  رویداد مهم شهری بشمار میرود .
اختلافات درونی و جناح بندی و چند دستگی در بین این اعضاء این روزها موضوع صحبت های محافل عمومی و خصوصی شهروندان است و در فضای نا آرام و مملو از تشنج و درگیری اعضای شورای شهر ، نباید رویکرد بهتری برای اوضاع شهرداری متصور شد و جابجایی هر ساله شهردار و پرسنل اداری شهرداری خود گواه بر این ادعا دارد.
در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و فضای حاکم بر شورای شهر محمودآباد به شدت متاثر از انتخابات پیش رو بوده و مبنای تصمیم گیریها منافع فردی و گروهی و مصالح عمومی جز دغدغه ها و ماموریتهای اینان محسوب نمی گردد.
در این چند سطر بنا نداریم ذربین بدست بگیریم و کنکاشی داشته باشیم بر اقدامات و عملکرد اعضای شورای شهر محمودآباد چراکه شهروندان محمودآبادی بهترین قاضی برای قضاوت و داوری آثاری که در شهر حاکم است می باشند ولی چیزی که مشهود است کشتی شهرداری محمودآباد به گل نشسته و اراده ای برای تحرک و به جریان انداختن این نهاد مردمی وجود ندارد.
متاسفانه این روزها  یاس و نا امیدی از گوشه گوشه ی شهرمان نمایان است و گویی وجدانی بیدار و دلی سوخته در شلوغی و بازار داغ یارگیری انتخابات و الویت های فردی و حزبی برای پویایی شهرمان وجود ندارد.
مسندی که امروز دوستانمان به همت شهروندان بر آن حاکمند خاستگاه و پایگاه مردمی دارد و با انتخاب مستقیم مردم بوده است و تغییر کلیه اعضای اسبق شورا اشاره به تغییر نگاه مردم به جایگاه و کارکرد شورا داشته ولی گویا دوستانمان هیچگونه رغبتی نسبت به تغییر نگاه مردم ندارند و عدم تعامل مستمر بین شهروندان و منتخبین منجر به شکاف اعتماد و همراهی مردم و شورا گردیده است .
آیا هنوز صدای مردم شهرمان به یادتان هست و یا از یاد برده اید دغدغه های جوانان دل آزرده و کم توقع شهرمان را ؟ آیا در تلاطم جناح بندی ها و حساسیت های شخصی فرصت این را خواهید داشت که به دردها و مطالبات به حق مردم تمرکز نمائید؟
انتظار میرود در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است شاهد این باشیم که این دو مولفه در نهادهای مردمی بیشتر از نهادهای دولتی نمایان گردد و این سوال همواره در ذهنمان مطرح نشود که آیا انتخاب این افراد برای عضویت در شورای شهر محمودآباد اشتباه بوده است؟؟
ظرفیت ها و قابلیت ها و استعدادهای بالقوه ای در این شهر نهفته است که نیازمند است در سایه همدلی و برنامه ریزی مدون و منسجم تبدیل به بالفعل شده و این شهر را از حالت سکون به شهری سرشار از شور و نشاط و پرتلاطم تبدیل نماید ولی امروز درطلیعه بی توجهی و روزمرگی شهرداری محمودآباد دقیقا نمیدانیم در فرآیند توسعه و پیشرفت کجا هستیم و به کجا قرار است برسیم ؟!

محمد محتاطی - محمودآباد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمودآبادی 28 آبان 1394
خودکرده را تدبیر نیست
انتخاب بغضی از شورای شهر محموداباد واقعاٌاشتباه بود اعضای شورای شهری که منفعت طلب هستن و حساب و کتاب آنها با دو دو تای بقیه فرق دارد . من یکی از شهروندان محمودآباد هستم که بخاط آسفالت خیابانمان که سالیان سال هم است که پیگیر می باشیم و مراجعات مکرر هم می کنیم ، نتیجه ای حاصل نشده است درصورتی که خیابان ما پرتردد هم می باشد ولیکن کوجه هایی که بن بست می باشد و محل زندگی آشنایان این آقایان شورای شهر می باشند را در اندک زمانی آسفالت کرده اند .به امید محمودآبادی آباد .
محمد ق 28 آبان 1394
این شورا که داره کارش تمام میشه انشالله تو رای گیری بعدی به ادمایی که برنامه دارن رای بدیم نه ادمایی اسم دارن تشکر ویژه خدمت اقایی محتاطی که هنوز به فکر شهر هستن
نا شناس 28 آبان 1394
سلام
دقیقاٌ حق بانویسنده می باشد .ان شاالله در دوره ی بعد برای انتخاب اعضای شورای شهر جبران مافات خواهیم کرد .
نا شناس 28 آبان 1394
شورای شهر و شهردار قایمشهر در مدت یکسال کار این شهردار آقای حجازی 220 نفر نیروی انسانی وارد شهرداری کردند و این در حالی است که بودجه برای حقوق کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه آن راندارند. در عجبم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 29 آبان 1394
دارن مهیا میشن برای انتخابات و ... بعد آن
نا شناس 28 آبان 1394
حکم بازنشستگی آقای شهردار حجازی تایید شد.
نا شناس 28 آبان 1394
تا وقتی این شوراها سرکارند همین آشه و همین کاسه . نون خانه خوبی برایشون هستش .اصلا به فکر شهر نیستند چون علمشو ندارند اون کسانیکه که کار بلد هستند ت حاشیه میزارند.تو حلسات ماده صد کلی بالا و پاین میشه به فکر خودشون هستند این همه جاییه. باید وزیر کشور و مبادی زیربط ی تکونی بخوره تا منحلش کنندی به قول معروف ریدن به شهر . تو انتخابات نگاه میکردی کل شهر رو بابت تبلیغات کثافت کرده بودن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.